سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حس غریب


ساعت 1:44 عصر شنبه 88/7/4

آقای حسین زاده در این نشست بانکداری اسلامی را یک تجربه موفق عنوان کرد و گفت: بسیاری از   بانک های بین المللی در بحران اقتصادی جهان اعلام ورشکستگی کردند و علت عدم ورشکستگی   بانک های اسلامی مشارکت در سود و زیان بود.
وی در ادامه از تحولات در دست اجرای بانک خبر داد و گفت: بخشی از این تحول  در داخل بانک و بخش دیگر آن در خارج بانک مراحل قانونی خود را طی می کند.
عضو هیات مدیره در بخشی از سخنان خود گفت: روزانه به طور متوسط یک میلیون و 750 هزار نفر مشتری به بانک ملی مراجعه می کنند که اداره امور شعب غرب استان تهران با توجه به موقعیت خاص خود سهم به سزایی از این حجم مشتری را به خود اختصاص داده است.
وی از عملکرد اداره امور شعب غرب استان تهران ابراز رضایت کرد و هدف از حضور خود و سایر مسئولان را در این جلسه حل مشکلات پیش روی شعب و شنیدن مسائل عنوان کرد.
در ادامه این مراسم آقای زارع رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران به بیان گزارش عملکرد شش ماهه نخست سال جاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال های گذشته پرداخت و با بیان اینکه منطقه تحت پوشش این اداره امور از نظر جمعیتی با بسیاری از استان ها برابری می کند، بر لزوم توجه بیشتر به این اداره تاکید کرد.
وی در ادامه رشد 13 درصدی نسبت منابع به مصارف این اداره را نشانگر تلاش مضاعف همکاران دانست و عملکرد این اداره را در راستای جلب رضایت و اعطای تسهیلات خرد به مشتریان مثال زدنی عنوان کرد.
در ادامه این دیدار آقایان محمدی مدیر امور شعب تهران، گلباز مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، دشتی رئیس اداره کل روابط عمومی، چهرودی رئیس اداره کل انفورماتیک، خجسته رئیس اداره کل سازمان و روشها، جعفری رئیس اداره کل کارپردازی و رفعت رئیس اداره کل انتظامات به پرسش های روسای شعب غرب استان تهران پاسخ دادند و در جهت رفع مسائل این شعب به ارائه راهکار پرداختند.
گفتنی است در پایان این دیدار از ریاست و معاونت شعبه شهرک اندیشه به خاطر شناسایی و معرفی جاعلان چک های سیبا تقدیر به عمل آمد و جوایزی به آن ها اهدا گردید.
همچنین پیش از آغاز جلسه، آقای حسین زاده و مسئولان همراه از چند شعبه واقع در اداره امور شعب غرب استان تهران بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان مسائل جاری این شعب قرار گرفتند.


¤ نویسنده: کوشا متوکل

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
4
:: بازدید دیروز ::
14
:: کل بازدیدها ::
14873

:: درباره من ::

حس غریب


:: لینک به وبلاگ ::

حس غریب

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

حیوان ناطق[2] . منطق حیوان[2] . موثر واقعی . میل . وقوف الهی . خلیفه الله . ذلت و عزت . شکست . شناخت . ظرفیت . عدالت . عظمت . غرور . کرامت نفس . مجردات . مسخرات . اختلال . اختیار . اعتماد بنفس . افسردگی . اندازه واقعی . انسان . انعام . برداشت . بی قراری . تامل . تعالی . تفکر . تنزل . چرچیل . حیوان .

:: آرشیو ::

مهر 1388
اخبار بانک ملی ایران
برداشت از خود
اطلاعات عمومی

:: اوقات شرعی ::

:: خبرنامه وبلاگ ::