سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حس غریب


ساعت 1:44 عصر شنبه 88/7/4

وی نیل به تعداد زیادی از اهداف را امیدوارکننده توصیف کرد و گفت: شما می توانید نقاط اتصال بین بانک و سازمان‌ها و وزارتخانه ها باشید و از این طریق منابع خوبی را جذب بانک کنید.
عضو هیأت مدیره بانک ملی بازاریابی در سازمان ها را نیازمند بازنگری عنوان کرد و ادامه داد: ممکن است نیاز باشد که این جلسات به صورت هفتگی برگزار شود و نباید به این همایش ها اکتفا کرد.
وی در ادامه طبقه بندی مشتریان را باتوجه به نوع خدمات درخواستی آنها امری مثبت عنوان کرد و گفت :رؤسای این شعب باید به صورت لحظه‌ای از وضعیت سازمان یا وزارتخانه مربوطه آگاه باشند و سعی کنند در جریان خواسته های بانکی سازمان قرار گرفته و در صدد تأمین آن برآیند و مطمئن باشند که در این مسیر امکانات ادارات مرکزی و ادارات امور حامی آنهاست.
آقای حسین زاده عضو دیگر هیأت مدیره بانک ملی در بخشی از این همایش از استوار شدن سیاست‌های بانک بر مبنای خواسته های مشتریان خبرداد و گفت: روابط بلندمدت بین بانک و مشتری در گرو رضایت مشتری است.
وی علم بانکداری را به دو بخش کسب دانش و جذب و حفظ رضایت مشتری تقسیم کرد و گفت: عمده‌ترین عامل جذب و حفظ مشتری، برخورد خوب و نظم و آراستگی کارمند بانک می باشد.
آقای حسین زاده در ادامه خاطر نشان کرد: جذب مشتریان سازمانی به بانک ملی می تواند شعب سایر استان‌ها را پوشش دهد و منابع گسترده ‌ای را به این شعب وارد کند. 


¤ نویسنده: کوشا متوکل

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
10
:: بازدید دیروز ::
14
:: کل بازدیدها ::
14879

:: درباره من ::

حس غریب


:: لینک به وبلاگ ::

حس غریب

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

حیوان ناطق[2] . منطق حیوان[2] . موثر واقعی . میل . وقوف الهی . خلیفه الله . ذلت و عزت . شکست . شناخت . ظرفیت . عدالت . عظمت . غرور . کرامت نفس . مجردات . مسخرات . اختلال . اختیار . اعتماد بنفس . افسردگی . اندازه واقعی . انسان . انعام . برداشت . بی قراری . تامل . تعالی . تفکر . تنزل . چرچیل . حیوان .

:: آرشیو ::

مهر 1388
اخبار بانک ملی ایران
برداشت از خود
اطلاعات عمومی

:: اوقات شرعی ::

:: خبرنامه وبلاگ ::