سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حس غریب


ساعت 1:44 عصر شنبه 88/7/4

وی نیل به تعداد زیادی از اهداف را امیدوارکننده توصیف کرد و گفت: شما می توانید نقاط اتصال بین بانک و سازمان‌ها و وزارتخانه ها باشید و از این طریق منابع خوبی را جذب بانک کنید.
عضو هیأت مدیره بانک ملی بازاریابی در سازمان ها را نیازمند بازنگری عنوان کرد و ادامه داد: ممکن است نیاز باشد که این جلسات به صورت هفتگی برگزار شود و نباید به این همایش ها اکتفا کرد.
وی در ادامه طبقه بندی مشتریان را باتوجه به نوع خدمات درخواستی آنها امری مثبت عنوان کرد و گفت :رؤسای این شعب باید به صورت لحظه‌ای از وضعیت سازمان یا وزارتخانه مربوطه آگاه باشند و سعی کنند در جریان خواسته های بانکی سازمان قرار گرفته و در صدد تأمین آن برآیند و مطمئن باشند که در این مسیر امکانات ادارات مرکزی و ادارات امور حامی آنهاست.
آقای حسین زاده عضو دیگر هیأت مدیره بانک ملی در بخشی از این همایش از استوار شدن سیاست‌های بانک بر مبنای خواسته های مشتریان خبرداد و گفت: روابط بلندمدت بین بانک و مشتری در گرو رضایت مشتری است.
وی علم بانکداری را به دو بخش کسب دانش و جذب و حفظ رضایت مشتری تقسیم کرد و گفت: عمده‌ترین عامل جذب و حفظ مشتری، برخورد خوب و نظم و آراستگی کارمند بانک می باشد.
آقای حسین زاده در ادامه خاطر نشان کرد: جذب مشتریان سازمانی به بانک ملی می تواند شعب سایر استان‌ها را پوشش دهد و منابع گسترده ‌ای را به این شعب وارد کند. 


¤ نویسنده: کوشا متوکل

نوشته های دیگران ( )

ساعت 1:44 عصر شنبه 88/7/4

‌در این جلسه که با حضور دکتر سید حمید پورمحمدی معاون امور بانک و بیمه و شرکت های دولتی وزارت اموراقتصادی و دارایی به عنوان نماینده رئیس مجمع و همچنین سایر نمایندگان اعضای مجمع برگزار شد، عملکرد مطلوب بانک ملی در ارائه خدمات دولتی و تهیه صورت های مالی شفاف که به تأیید سازمان حسابرسی نیز رسیده بود، مورد تقدیر و تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.
به گفته وی، صورت های مالی سال 87 بانک ملی از نظر شفافیت و شیوه تهیه می تواند نمونه خوبی در تهیه صورت های مالی باشد.
پورمحمدی در این جلسه با تقدیر از مسئولان و کارکنان بانک ملی در خصوص عملکرد سال 87  این بانک ابراز داشت: تلاش ها و خدمات بانک ملی ایران در شرایط تحریم و بحران های مالی جهان در سال گذشته علی رغم وجود پاره ای نواقص و  کاستی ها انکارناپذیر است.
وی گفت:‌ بانک ملی نشانه افتخار، سرمایه و میراث 81 ساله ماست و به حق انتظار از بانک ملی، درخشش و ارائه کارنامه مثبت در تمامی زمینه هاست.
به گفته این مقام مسئول، بانک ملی همچون گذشته پرشکوه خود، باید پیشتاز نوآوری و طراحی ساختارها و سیستم های بانکی باشد.
وی با تاکید بر این نکته که برای حرکت در فضای رقابتی امروز لازم است بسترها و ساختارهای کاری بانک ملی به روز شود، اظهار داشت: فشارهای زیادی روی پیکره قدیمی بانک ملی وجود دارد و هم اکنون زمان آن رسیده که برای نقش آفرینی موثر بانک ملی، ساختارهای این بانک مجدداً بازنگری شود.
پورمحمدی جداسازی اعتبارات خرد از بانک ملی را مورد تاکید قرار داد و افزود: به عنوان یک پیشنهاد مناسب است عملیات تامین مالی تجاری تبدیل به یک سازو کار جدا از ساختار بانک شود.
وی عنوان داشت: با توجه به انتظارات زیاد از بانک ملی، حرکت در بسترهای قدیمی نمی تواند سرعت و رضایت مطلوب را به همراه داشته باشد.
در ادامه این مراسم و پس از ارائه گزارش عملکرد بانک در بخش های مختلف توسط دو تن از مدیران بانک، مدیر عامل بانک ملی با اشاره به شرایط فعالیت سیستم بانکی در حال حاضر گفت: شرایط فعالیت برای بانک های دولتی به گونه ای است که قابلیت رقابت را از آن ها سلب کرده است و انتظاراتی که از بانک های دولتی وجود دارد، باید بر اساس بسترسازی هایی که در آینده لازم است آماده شود، متعادل و منطقی گردد.
محمودرضا خاوری با طرح این سوال که«ابتدا باید تکلیف خود را مشخص کنیم که بانک و  بانکداری   می خواهیم یا خیر؟» اظهار داشت: بسترهای بانکداری دولتی به گونه ای است که بانک های دولتی امکان مدیریت صحیح بر منابع انسانی، مالی و دارایی های خود را نداشته باشند.
وی اضافه کرد: افزایش کارایی بانک، جلب رضایت مردم، تامین امنیت خاطر کارکنان و خشنودی دولت در گرو اصلاح قوانین و مقررات اداره امور بانک هاست.
به گفته خاوری بانک های دولتی در اجرای بانکداری اسلامی خصوصاً اجرای عقود مشارکتی و تقسیم سود بر مبنای بازده حقیقی بخش های اقتصادی، با مقاومت های استفاده کنندگان از تسهیلات روبرو هستند.
وی با اشاره به محدودیت های بانک در اعطای تسهیلات گفت: به منظور پاسخگویی به تقاضای موجود در جامعه برای پول، بانک ملی ایران تا 105 درصد منابع خود را تسهیلات پرداخت کرده است.
این مقام مسئول با تاکید بر لزوم حمایت و پشتیبانی جدی اعضای مجمع از بانک ملی گفت: با توکل به خداوند و نیروی انسانی توانمند بانک ملی ایران با اجرای طرح تحول در بانک ملی ایران و اصلاح ساختار اداری و مالی بانک، مشکلات موجود برطرف و برای جلب رضایت مردم و پاسخ به نیازهای دولت گام های موثری برداشته خواهد شد. 


¤ نویسنده: کوشا متوکل

نوشته های دیگران ( )

ساعت 1:44 عصر شنبه 88/7/4

بر این اساس ، مشتریان برای واریز وجوه به حساب این سازمان ، از این پس لازم است با شماره حساب سیبای 0106051920000  اقدام کنند. 


¤ نویسنده: کوشا متوکل

نوشته های دیگران ( )

ساعت 1:44 عصر شنبه 88/7/4

آقای حسین زاده در این نشست بانکداری اسلامی را یک تجربه موفق عنوان کرد و گفت: بسیاری از   بانک های بین المللی در بحران اقتصادی جهان اعلام ورشکستگی کردند و علت عدم ورشکستگی   بانک های اسلامی مشارکت در سود و زیان بود.
وی در ادامه از تحولات در دست اجرای بانک خبر داد و گفت: بخشی از این تحول  در داخل بانک و بخش دیگر آن در خارج بانک مراحل قانونی خود را طی می کند.
عضو هیات مدیره در بخشی از سخنان خود گفت: روزانه به طور متوسط یک میلیون و 750 هزار نفر مشتری به بانک ملی مراجعه می کنند که اداره امور شعب غرب استان تهران با توجه به موقعیت خاص خود سهم به سزایی از این حجم مشتری را به خود اختصاص داده است.
وی از عملکرد اداره امور شعب غرب استان تهران ابراز رضایت کرد و هدف از حضور خود و سایر مسئولان را در این جلسه حل مشکلات پیش روی شعب و شنیدن مسائل عنوان کرد.
در ادامه این مراسم آقای زارع رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران به بیان گزارش عملکرد شش ماهه نخست سال جاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال های گذشته پرداخت و با بیان اینکه منطقه تحت پوشش این اداره امور از نظر جمعیتی با بسیاری از استان ها برابری می کند، بر لزوم توجه بیشتر به این اداره تاکید کرد.
وی در ادامه رشد 13 درصدی نسبت منابع به مصارف این اداره را نشانگر تلاش مضاعف همکاران دانست و عملکرد این اداره را در راستای جلب رضایت و اعطای تسهیلات خرد به مشتریان مثال زدنی عنوان کرد.
در ادامه این دیدار آقایان محمدی مدیر امور شعب تهران، گلباز مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، دشتی رئیس اداره کل روابط عمومی، چهرودی رئیس اداره کل انفورماتیک، خجسته رئیس اداره کل سازمان و روشها، جعفری رئیس اداره کل کارپردازی و رفعت رئیس اداره کل انتظامات به پرسش های روسای شعب غرب استان تهران پاسخ دادند و در جهت رفع مسائل این شعب به ارائه راهکار پرداختند.
گفتنی است در پایان این دیدار از ریاست و معاونت شعبه شهرک اندیشه به خاطر شناسایی و معرفی جاعلان چک های سیبا تقدیر به عمل آمد و جوایزی به آن ها اهدا گردید.
همچنین پیش از آغاز جلسه، آقای حسین زاده و مسئولان همراه از چند شعبه واقع در اداره امور شعب غرب استان تهران بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان مسائل جاری این شعب قرار گرفتند.


¤ نویسنده: کوشا متوکل

نوشته های دیگران ( )

ساعت 1:44 عصر شنبه 88/7/4

سید حمید پور محمدی معاون امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در مراسم افتتاح این طرح، آن را حرکتی در جهت ارائه خدمت سهل، سریع و صحیح به فعالان اقتصادی خواند و گفت: پیوستن یک بانک کهن و فراگیر به یک بانک جدید و چالاک آثار و برکات کثیری در پی دارد.
وی در ادامه با اشاره به سند چشم انداز 20ساله گفت: باید با حرکت سریع به اقتصاد اول منطقه تبدیل شویم.
معاون امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد در ادامه از اجرایی شدن تحول در بانک ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد که تلاش های صورت گرفته به شکوفایی سیستم بانکی کشور بیانجامد.
 در ادامه این مراسم محمودرضا خاوری مدیر عامل بانک ملی رضایتمندی مشتری را هدف سیستم بانکی خواند و گفت: بانک ها باید خود را بازسازی کنند و اگر بانکی نتواند خدمات خود را به روز و نیاز مشتری را تامین کند، باید از صحنه کنار رود.
مدیر عامل بانک ملی در ادامه پشت سر گذاشتن بسیاری از مشکلات توسط سیستم بانکی طی سی سال گذشته را یک موفقیت عنوان و خاطر نشان کرد : در دنیای امروز مشتری دیگر نباید برای انجام امور بانکی لزوماً به بانک خود مراجعه کند بلکه باید امکانات سیستم بانکی به گونه ای باشد که امور مشتری در تمامی بانک ها امکان پذیر باشد.
وی هدف از طرح خدمت را سبک تر کردن فعالیت بانک توسعه صادرات عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح کمک می کند بانک توسعه صادرات با کیفیت بهتری به فعالیت تخصصی خود در زمینه گسترش صادرات بپردازد.
خاوری در ادامه از پیگیری وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی در رابطه با چک های تایید شده بانک ملی قدردانی و خاطر نشان کرد : این چک ها به جهت بالا بردن امنیت معاملات و کاهش ریسک در رونق اقتصادی نقش مهمی دارد.
دکتر کورش پرویزیان مدیر عامل بانک توسعه صادرات نیز طی سخنانی تاسیس بانک توسعه صادرات با سرمایه بانک ملی را مقدمه ای برای همکاری های پیش رو از قبیل طرح خدمت و تعامل بخش های مختلف بانک های ملی و توسعه صادرات خواند.
گفتنی است فاز اول طرح خدمت میان بانک های ملی و صنعت و معدن در تاریخ یازدهم مهرماه سال گذشته اجرا شد که طی آن در مرحله اول دارندگان چک های فراگیر بانک صنعت و معدن می توانند   چک های مذکور را در تمامی شعب بانک ملی دریافت کنند.
همچنین وجه چک های فراگیر بانک ملی در 41 شعبه بانک صنعت و معدن، امکان دریافت شدن دارد و سقف مبلغ چک های  مورد تبادل، در حال حاضر 500 میلیون ریال است.
در عین حال مشتریان هر دو بانک می توانند در شعب بانک خود تا سقف 100 میلیون ریال، به شعبه بانک دیگر پول واریز کنند.
طی توافق به عمل آمده میان بانک های ملی و توسعه صادرات پرداخت چک تا سقف 100 میلیون ریال و واریز وجه بدون سقف مالی امکان پذیر است.


¤ نویسنده: کوشا متوکل

نوشته های دیگران ( )

   1   2      >

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
28
:: بازدید دیروز ::
0
:: کل بازدیدها ::
14833

:: درباره من ::

حس غریب


:: لینک به وبلاگ ::

حس غریب

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

حیوان ناطق[2] . منطق حیوان[2] . موثر واقعی . میل . وقوف الهی . خلیفه الله . ذلت و عزت . شکست . شناخت . ظرفیت . عدالت . عظمت . غرور . کرامت نفس . مجردات . مسخرات . اختلال . اختیار . اعتماد بنفس . افسردگی . اندازه واقعی . انسان . انعام . برداشت . بی قراری . تامل . تعالی . تفکر . تنزل . چرچیل . حیوان .

:: آرشیو ::

مهر 1388
اخبار بانک ملی ایران
برداشت از خود
اطلاعات عمومی

:: اوقات شرعی ::

:: خبرنامه وبلاگ ::